Low Carb Dieet Plan – Misschien toch niet een slecht idee?

Low Carb Dieet Plan – Misschien toch niet een slecht idee?

Er zijn vele diëten op de markt van vandaag die zich richten op het verliezen van gewicht snel door het remmen van een bepaalde voedselgroep. Hoewel dit misschien een strategie gevormd na de consumer insight, de ‘lose-10 pond-in-7-dagen “tag lijn werd eigenlijk alleen geïntroduceerd in de gezondheids-arena in de afgelopen 20 jaar gezond eten
zijn. Daarvoor was de primaire stimulans voor het verliezen van gewicht was om een ​​gezonde levensstijl te bereiken en te kunnen genieten van het leven met geliefden. gezond eten

Een voorbeeld van zo’n dieet is het low carb dieet plan. Terwijl de gezondheid van deskundigen zijn voorstander van een evenwichtige levensstijl met veel lichaamsbeweging gezond eten
en het eten van de juiste verhoudingen van voedsel, werd dit plan op de markt gebracht met een klap, want het was de eerste gedachte dat gesponsorde gezond eten
het verliezen van gewicht op de gemakkelijke manier. Vandaag de dag, dit plan is zo populair als altijd, want mensen zien resultaten binnen een korte periode van tijd. gezond eten
Een andere grote stimulans voor het volgen van dit plan is het feit dat beroemdheden openlijk het programma ter ondersteuning van zo effectief. De sleutel gezond eten
tot dit programma te volgen veilig is om een ​​evenwicht te bewaren en een low carb plan dat geschikt is voor u kiezen . Begrijpen wat een carb “goed” gezond eten
en “slecht” is een andere manier om succesvol te manoeuvreren dit dieet plan. Slechte koolhydraten zijn brood, gebakken producten, granen, pasta’s, witte aardappelen, witte rijst, bepaalde snoepjes, gezond eten
en de meeste alcoholische dranken. Aan de andere kant, goede koolhydraten zijn voedingsmiddelen die rijk zijn aan vezels en arm aan koolhydraten, zoals zoete aardappelen, bruine en wilde gezond eten
rijst, volkoren brood en pasta’s, verse groenten en fruit, en rode of witte wijn.

Hoewel alles in het low carb dieet plan is bijna hetzelfde, gezond eten
ze zijn stuk voor stuk uniek volgens uw persoonlijke wensen en eisen. Het belangrijkste is, krijgt u om te beslissen hoeveel u wilt eten en wanneer. Helaas gezond eten
zijn de meeste mensen beginnen door het beperken van alle carb inname, maar zodra hun lichaam begint te hongeren koolhydraten, kunnen ze uiteindelijk consumeren meer koolhydraten dan gezond eten
normaal en uiteindelijk het gevoel verslagen. Wanneer je begint slim en een evenwicht te vinden tussen het eten van goede en slechte koolhydraten, je uiteindelijk het beperken van slechts gezond eten
een bepaalde hoeveelheid koolhydraten inname en uw vezelinname zal automatisch compenseren van de koolhydraten van elk voedingsmiddel. Vergeet niet dat, hoe hoger de vezel, hoe lager gezond eten
de koolhydraten.

Van alle low carb dieet plannen, het Atkins-dieet is waarschijnlijk de meest gepubliceerde en volgde, hoewel het zich richt op het eten van vlees, eiwitten gezond eten
en goede vetten , is en geen enkele vruchten of groenten in het begin, die niet aanvaardbaar zijn voor sommige mensen. Dit dieet ook alleen maar mogelijk gezond eten
twintig koolhydraten of minder per dag, en zwaar moedigt het gebruik van voedingssupplementen. Een andere populaire dieet is het South Beach dieet. Sommige mensen geloven dat dit plan is gemakkelijker gezond eten
vast te houden aan omdat het toelaat een grotere verscheidenheid van levensmiddelen in de eerste fase, met inbegrip van groenten en mager vlees, en geen beperking gezond eten
van het aantal koolhydraten zo veel als Atkins. Het derde low carb dieet plan (en ook de meest recente) is de zone. Dit plan is een combinatie gezond eten
van een aantal van de principes in de Atkins en South Beach diëten. Het belangrijkste verschil is dat de verhouding van dagelijkse hoeveelheid is gericht op 40% gezond eten
koolhydraten, 30% eiwit en 30% vet. De maaltijden zijn ook verdeeld in blokken en in wezen hetzelfde voedsel worden gegeten in het dieet. Het enige verschil definiëren gezond eten
van The Zone in vergelijking met de twee andere diëten is dat er meer vet wordt toegevoegd nadat een persoon heeft bereikt zijn of haar streefgewicht gezond eten
aan de dieter stoppen van het verliezen van meer gewicht. Als u uw low carb dieet plan door te focussen op de gezondheid in plaats gezond eten
van lichamelijke esthetiek, zul je in staat om te kiezen en onderhouden van een plan dat geschikt is voor u. Zodra dat gebeurt, zullen de resultaten volgen. gezond eten
Vergeet niet om te praten met uw arts of arts als u nodig hebt om een ​​aanzienlijke hoeveelheid gewicht te verliezen, zodat hij of zij kan de low carb dieet plan dat voor u juist is aan te bevelen.